Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 6. november 2013

Hjemme igen


Ja hvad er der sket siden sidst? En masse… Både sygdom, ferie med masser af oplevelser, alt for meget mad, alt for lidt træning og så et photoshoot der venter på mig i morgen..
Sygdommen er heldigvis væk, men ødelage lige min planer som altid. Photoshoot måtte udskydes og ferien startede lidt sløv.
Nå men har været på super dejlig ferie i Sydindien, Kerala og har spist en masse dejlig mad. Træning blev det da lidt til, men ikke helt det jeg gerne ville. Men gør der nogensinde det?

Jeg er lidt presset over photoshoot i morgen, idet jeg lige havde cuttet mig lidt ned til photoshoot i sidste uge. Men nu har feriens spor sat sig, og jeg føler mig langt fra iform til det. Men der er ikke andet at gøre end at give den gas og nyde det.

Jeg glæder mig og glæder mig til at se resultatet af det…
Namaste... Kerala.. På vej til morgenbadning på stranden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar