Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 29. november 2013

1 dag tilbage...

Så er det sidste dag i Mumbai og sidste træning har fundet sted. Det blev idag til en dobbelt, da jeg stod op imorges og løb nede ved vandet med Michael. 7 km nåede vi op på, så det bar jeg godt tilfreds med.

Da jeg har fri fra job idag kunne jeg nå en sidste omgang i fitness center. Må sige at det godt nok ikke er det mest motiverende center. Maskinerne et ok, men der er ikke særlige mange folk, og dem der er der, træner ikke specielt seriøst.
Nå men fim trænet igennem og har i dagens anledning taget lidt billeder derfra.

Ellers står den på pakning, hvilket gør mig lidt stresset. Det er ikke nemt at pakke alle ens sager med. Og heller ikke nemt at få det til at være i tre kufferter. Det er nu lidt underligt at skylle flytte og faktisk også lidt vemodigt efter at have boet i Mumbai så længe. Men på den anden side glæder jeg mig også til at komme hjem igen...

Leena Morge Gym i Mumbai - sidste træning..
Cross trainer med udsigt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar