Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 17. november 2013

Oppustet igen igen

En ting der har været sikkert imens jeg har boet i Indien, er at min mave har haft sit eget liv. Det har faktisk været ret hårdt, da jeg i perioder føler mig total i form og med flad mave til dagen efter med total oppustet mave.
Og jeg mener virkelig oppustet mave, som var jeg gravid i 6 måned. Det er mega frustrerende, da humøret påvirkes og jeg får lyst til at kaste håndklædet i ringen. Jeg føler mig 5 kg tungere og tænker hvorfor al det fokus på træning og sundhed, når min mave alligevel bare er ligeglad.

Den oppustede mave rammer mig næsten altid på ferie og denne gang i Goa er ingen undtagelse. Jeg glæder mig bare lige nu til at komme tilbage til mit fitness center og give den fuld gas, og håbe på at maven arter sig.

Det eneste jeg kan sige er, at jeg ikke kaster håndklædet i ringen, men kæmper.

Det føles bare lidt rarere at ligge på maven, så er den da i det mindste gemt væk...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar