Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 20. november 2013

Ny fremtid - nye udfordringer

Idag var tredje dag i fitness centeret Leena Morge, da vores medlemskab i Gold er udløbet. Og jeg savner allerede Golds... Men hvorfor så ikke forlænge? Jo som de fleste nok ved, så har jeg fået nye udfordringer der også betyder ny fremtid. Jeg har fået nyt job og denne gang i DK, så flytter tilbage til DK... Det har jo hele tiden været meningen at flytte tilbage, da vi er udstationeret på en 2 årig kontrakt, og da dette job bød sig til mig, sprang jeg til.

Det betyder også hjem til fitness i DK som jeg glædet mig til. Jeg glæder mig til at træne med andre, glæder mig til at kunne træne hold træning igen og generelt at blive presset lidt mere.

Jeg syntes ellers jeg er ret god til at presse mig selv, men når man til tider løfter det samme som nogle af de indiske fyre, ja så savner jeg lidt mere modspil. Og især ved Leena Morge fitness hvor medlemmerne ikke er helt så seriøse som ved Golds.

Nå men jeg skal blot "holde ud " ca 1,5 uge mere, for så hopper jeg ombord på flyet mod DK.

I want this......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar