Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 13. november 2013

Walk that talk

Det føler jeg bestemt ikke jeg gør for tiden.. Jeg føler mig totalt på afveje.. På arbejdet ser de mig som det store forbillede inden for sundhed og træning. Men jeg føler ikke selv jeg lever helt op til det.

Jeg er på afveje både på kost og træning. Jeg mangler min viljestyrke og søger desperat efter den..
Det skal siges at jeg ikke lever totalt usundt, men jeg synder. Og når man gerne vil cutte lidt, så er det bare ikke plads til at synde så meget.
Jeg kommer også stadig afsted til træning, men det er bare ikke den energifyldte træning som det plejer at være.
Og så lever min mave sit eget liv de her seneste dage. Total oppustet, hvilket gør, at jeg føler mig 5 kg tungere på den forkerte måde. Jeg tænker indimellem fuck det og bare spis alt det jeg har lyst til.
Men det går heller ikke, for så snart jeg har spist en masse usundt kommer den dårlige samvittighed krybene sammen med en mere oppustet mave.

Så jeg kæmper og forsøger at Walk that talk... Der vil altid komme op og ned ture på en træningsfri, men det handler om at holde fokus.

Jeg skal presses lidt pt, så har bedt Michael om at agere lidt som nedenstående billede.. Ha ha lad os se om det virker..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar