Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 21. november 2013

Hviledag

Idag er hviledag dvs ingen træning, hvilket jeg egentlig ikke rigitg bryder mig om.
Jeg har det bedst de dage jeg træner og føler mig lidt restløs de dage jeg har hviledag.

Men det er vigtig for mig at have disse hviledage, da jeg ellers nemt kan gå hen at blive skadet. En anden vigtig grund til hviledag er motivation. Hver gang jeg har en hviledag er jeg blot mere motiveret for træning dagen efter og klar på at give den mere gas.

Men hvad gør jeg så på mine hviledage? Aktiverer mig selv, ofte med bagning. Og dette er ingen undtagelse idag. Imorges lavede jeg endnu en potion protein pebernødder - opskrift finder du her. Jeg tilsatte blot en knivspids bagepulver i dejen, for at få dem lidt mere "lette".

Og her til aften står den på boller - en lidt sundere version end den traditionelle. Jeg har ingen opskrift men tilsætter lidt efter gefyl. Jeg anvender ofte en del æg i dejen, samt har idag anvendt "light rye flour" for ikke kun at få helt hvide boller og "xanthan gum", for at spare på melet. Det sidste produkt binder nemlig væsten og derved kan man anvende mindre mel, Man skal lige vende sig til at bage med det, da det er en anderledes dej man får.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar