Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 7. november 2013

Photoshoot completed...

Jaa idag skete photoshoot endelig... Eller det var et mix af photoshoot og video. Og det var faktisk ret sjovt.

Startede ret tidligt imorges med min egen træning kl 6.00, da første del af photoshoot skulle starte kl 8.00 udenfor.
Så ned i Golds Gym, som jeg havde savnet. Har jo ikke været der i lang tid grundet sygdom og ferie. Så dejligt at være tilbage i normale omgivelser med de rigtige maskiner/vægte og ikke hotel fitness.

Nå men efter min egen træning var det afsted til første del. Det skulle være et udendørs shoot nede ved vandet. Det lyder alt sammen lækkert, men når vi snakker 25-30 gr og tykke lange bukser samt en vinterjakke, så må jeg sige at jeg havde det pænt varmt.

For formålet med dette shoot, er at sælge tøjet. Det var tøjet der var i fokus og skulle derfor i forskellige outfit.

Senere på dagen var det anden del af vores shoot - i Golds Gym. Her var det yoga billeder, spinning, løb og styrke. Igen i forskellige outfit. Jeg havde mega meget lyst til at træne... Og bare give den fuld gas. Men fokus var jo på tøjet og jobbet og ikke min træning :-)

Jeg glæder mig super meget til at se resultatet.. Ihh kan næsten ikke vente...

Vinterjakke i Mumbai.... Hot hot hot
Og super lækre og KÆMPE store cashew nødder fra Kerala (Sydindien)... Nam nam.. Gad vide hvor mange man kan spise på en gang...??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar