Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 24. november 2013

Træning - skal, skal ikke......

Den kender vi alle.. Åh skal jeg træne idag eller skal jeg ikke liiige vente til imorgen. Det var mig idag. Vågnede imorges på vores dejlige hotelophold planen var træning. Meeeen ja det blev til direkte ned til det dejlige morgenmads buffet.

Efter at have spist lidt for meget var maven bare helt fuld og oppustet. Og den dårlige samvittighed kom krybende. Så da vi kom tilbage på værelset kravlede jeg i fitness tøjet, meeeen.. Jeg var bare slet ikke klar. Alt for mæt og slet ikke mentalt klar på træning.

Så hoppede ud af træningstøjet igen og i bikini og ned til poolen. Besluttede at når vi var tilbage i lejligheden, ville jeg tage i vores eget fitness center. Men jeg vidste nok godt inderst inde, at sandsynligheden for at dette ville ske sent på eftermiddagen var lille.

Så lå ved poolen præget af dårlig samvittighed og oppustet mave. What to do? Efter to timers tanker og afslapning fandt jeg træningstøjet frem igen og denne gang gjorde jeg noget ved det.
Afsted i deres fitness center på hotellet, som faktisk var ret ok. Så fik mig en god omgang styrketræning og lidt cardio til sidst.

Glad og tilfreds efter 1 times træning, lagde jeg mig tilbage til poolen og kunne nu slappe af.

Ja det er typisk mig, at diskutere frem og tilbage med mig selv. Men heldigvis vinder træningen i næsten alle tilfælde..

Med super fed musik i hotellets fitness center, så kunne jeg både træne, danse og synge.. Scream it out :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar