Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 27. november 2013

Presset

Begynder at føle mig lidt presset. Tiden løber afsted og jeg skal flytte hjem lige om lidt. Dagene går med træning, arbejde, "farvel" aftaler ude i byen og sove. Jeg føler mig træt og uden energi.

Så føler heller ikke mon træning er den bedste i tiden og kosten slet ikke. Men lige nu er jeg bare glad for at få trænet lidt og så må jeg få rettet op på den kost, når jeg kommer hjem. For jeg kan se og mærke ændringerne. Ikke nok med at vægten var steget, men jeg er blevet mere blød. Det er altid godt at sammenholdet billeder, for de snyder ikke.

Nå men en dag tilbage på arbejde hernede og så hedder det snart dansk fitness... Jaaaa jeg glæder mig...


Savner en god omgang spinning og ikke bare spinning med mig selv. Gad vide om jeg overhovedet kan holde til en hel time.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar