Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 11. november 2013

Ferie klar?

... bestemt ikke. Den fik fuld gas igår og ikke kun på træningsfronten. Men også på madfronten. Jeg havde det seriøst dårligt resten af dagen men det stoppede mig ikke fra at køre en masse cashew nødder ned, samt lidt hjemmebagte protein småkager.

Selv imorges havde min mave det ikke godt. Og om 3 dage står den på ferie.. IGEN.. Jaa denne gang er den en lille weekend tur til Goa. Jeg glæder mig helt vildt.

Jeg var i Goa i Marts med arbejdet, men da det var arbejde fik jeg ikke set det helt store. Ellers er det vel ved at være 6 år siden vi var dernede som rygsæk rejsende i Indien.

Hotellet der er booket er selvfølgelig med fitness - jeg har faktisk svært ved at undvære det. Det er nok også fordi vi har rejst en del og derfor gider jeg ikke at have afbrudt min træning alt for meget.
Hotel fitness er sjældet det helt fede, men med lidt kreativitet kan man sagtens få lavet en god omgang træning.

Og... så udløber vores Golds medlemskab i denne uge. Så vi har kun de næste 3 dage til at træne i i Golds. Så den kan kun betyde en ting: NO PAIN NO GAIN....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar