Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 10. november 2013

Luksus brunch

Idag stod den på brunch på 5 stjernet hotel. Og det er virkelig lækker mad. Meget mere lækkert end brunch i DK. Der er alt og service i top.
Vi valgte idag brunch med 4 køkkener - det indiske, det kinesiske, det japanske og det thailandske. Så lækkert og så godt.

Nå men inden vi kom dertil måtte der lidt træning til. For jeg var godt klar over at jeg ville spise igennem. Så for bare at have følelsen af lidt god samvittighed stod der masser af morgentræning på programmet. Fuld fart på styrke med gode tunge løft og derefter 5 km løb + 10 min slutspurt på spinning cyklen. Så var jeg også helt færdig.. Og klar..

Det bedste ved denne brunch vi var på var for mig helt klart det lækre sushi og ren rå tun... Ah det er lækkerier.. Samt dim sum som jeg kunne spise til uendelighed.
Og da jeg følte mig mest mæt gik jeg ombord i dessert afdelingen... Ikke et klogt valgt.. Ligger nu på sofaen som en strandet hval og har mega ondt i maven samtidig med, at jeg stadig tænker på mad og hvad jeg nu skal spise... Det er da sygt...

Kan kun sige at der bestemt ikke er træningsfri imorgen !
Nam nam...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar