Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 23. november 2013

Sidste luksus i Mumbai

Jaaaa endelig her.. Taj Mahal hotellet i Mumbai. Så kendt og så historisk. Det var jo her terror angreb fandt sted for ca 3 år siden. Og et hotel jeg lige siden vi flyttede til Mumbai for snart 5 år siden, har villet bo på.

Og her er mega lækkert. Blev også lige opgraderet ved ankomst, så vi klager ikke. Har slappet af ved pool og fået super lækker sushi. Imorgen står der fitness på programmet, lækker morgenmads buffet og lidt mere pool og sol.

Eneste minus er, at der er en vægt på værelset. Og jeg har nok ikke været på vægten i minimum 1/2 år, men min vægt er desværre noget højere end sidst og end hvad jeg havde håbet på. Netop derfor jeg ikke anvender en vægt til daglig. Tis tis, nå men denne weekend skal bare nydes med lækker mad og så må jeg tage konsekvenserne bagefter...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar