Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 22. november 2013

Fitness i Indien

Jeg var træt med træt på imorges og tænkte det der træning gider jeg simpelthen ikke..
Men så måtte jeg lige slå tankerne og følelserne fra og bare køre på rutine. Jeg tænkte lidt træning er bedre end ingen træning.
Og det blev faktisk en rigtig god omgang træning.

Men jeg ser bare nogle underlige ting i fitness centrene hernede. Jeg så en dag en ung personlig træner satte en ældre dame lidt at løbe sidelæns på løbebåndet. Hun havde slet ikke styr på det, og hva dælen skulle dette også til for.....? Hun var jo ved at falde af løbebåndet...

Nå men idag var det yoga og så ser jeg at der er fuld gang i disko lys i alle farver og blink.. What til yoga...? Ja det er bare ikke alt der giver mening, men jeg har lært at ikke længere stille spørgsmålstegn til alt, men blot konstatere at det her er Indien - alt kan ske :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar