Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 17. oktober 2012

Stresset...


Dette er hvad der kommer til at ske i denne uge
- forhåbentlig. for træningen bliver desværre
minimal.
 Dagene er ikke helt så struktureret og planlagte som de plejer at være. Ikke er det gør mig noget, men mht træning og kost kan det desværre påvirke i negativ retning.
Idag var der desværre ingen træning på programmet grundet arbejde så imorgen skal den have fuld gas til træning. Men så er det desværre træningfri igen fredag og lørdag, da jeg skal til Delhi og arbejde. Glæder mig super meget til det, men stresser over ingen træning og sikkert alt for meget lækkert mad.

Jeg prøver at vende det rundt i mit hoved, og sige afslapning fra træning er jo også sundt og at jeg bare skal nyde det. Det vil jeg helt sikkert også gøre, men den dårlige samvittighed vil helt sikkert komme kravlende med det samme.

Her til aften blev det til en vanilje/cashew proteinkage lidt yoghurt med guava, vanilje og igen cashew og så masser af papaya. Ihh hvor smager den frugt bare fantastisk når den er dejlig moden og ikke bare modnet i en lastbil på vej til DK.

Vanilje/cashew protein kage med peanutbutter på toppen

Papaya.... nam nam

Ingen kommentarer:

Send en kommentar