Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 7. oktober 2012

Sheru classic beretning

Udenfor expo messen til Sheru Classic 2012
Netop hjemvendt fra Sheru Classic I Delhi, som er Asiens største fitness konkurrence og en a de største i verden. Jeg ville gætte at dette er opgjort efter pengepræmier. Det er de store stjerne fra bla USA der deltager og det var tydeligt at mærke at alle inderne var helt oppe at køre over disse stjerne.

Vi ankom til Delhi igår morges og tog ud til messe standende (som desværre lå et andet sted end selve konkurrencen). Her var masser af boder/stande, fordrag og nogle forskellige små konkurrencer. Det var nu meget hyggeligt at gå rundt derude og vi var da også inde og høre på et par fordrag.


Jay Cutler, som ikke var med iår grundet skade
Det fordrag der var mest hype omkring var helt sikker Jay Cutler. Det var så sindsygt, at folk prøvede at vælte døren ind efter den var lukket og fordraget var startet. Andre prøvede at snige sig ind via bagveje. Nå men der var ikke meget fordrag i det, det var mere spørgsmål til Jay. Og ja der var sku lidt langt imellem de gode spørgsmål efter min mening. Det er tydeligt at se og høre, at mange af dem der var der, egentlig ikke vidste meget om kost.
De spurgte om alverdens spørgsmål, som ofte var umulige at svare på. Så i mine øjne er der stadig et stykke vej hernede iforhold til viden og kost og ernæring.

Jaaa ny shake og en mango smoothie... På expo messen

"Sund" ernæring inden finale:
Hard Rock burger med OKSEKØD
- ja proteiner skal der jo til
Nå men om aftenen var det finale tid - der havde været forbedømmelser om fredagen, så jeg glædede mig som et lille barn til at se finalerne. Intet er nemt i Indien og det var heller ikke nemt at finde ud af, hvor man skulle gå ind henne så efter en heftig diskussion med nogle vagter lykkedes det os endelig at komme ind.
Hallen var KÆMPE stor og i mine øjne nok lidt for stor. Vi sad desværre så langt væk at man ikke kunne se nogen for for muskel definitioner, men afstanden ville have været fin til en koncert. Men da det jo er kroppe man er kommet for at se på, så virkede det ikke helt godt at sidde så langt væk. Jo der kunne købes billetter tæt på, men til en dejlig pris af ca 1500 til 3000 kr stk.

Desuden virkede hele showet lidt amerikaner agtigt med værter der prøvede at være sjove. Det var helt sikker en spændende oplevelse, men stemningen og det at være tæt på atleterne, som man er ved DM er meget mere intens.

Det skal siges at der var andre indere, der følte de sad for langt væk, så flere gange blev trapperne stormet, for at komme tættere på. Flere hoppede også ud overtribumen (kun et par meter ned), for at komme tættere på.Ja lidt kaos var det til tider.

Men trætte er vi nu hjemme igen og jeg havde glædet mig til at skulle se DM live idag, men nej - jeg kan ikke få linket til at virke, så venter i spænding på updates...

Klar parat til finaler...
 
T-walk af figure vinderen 2012

 
Fri runde af BB vinderen 2012




Ingen kommentarer:

Send en kommentar