Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 11. oktober 2012

3 x dessert - loving it....

Når nu dessert smager så dejligt, ja hvorfor så ikke have det som aftensmad? Idag blev det til hele tre desserter og ja ikke andet. Både fordi jeg havde lyst til noget lækkert, men nok mest fordi jeg ikke rigtig havde noget i mit køleskab. Så det var med at være kreativ idag.

Det blev til følgende 3 dejlige retter:

Første ret: pandekage med peanutbutter.
3 æggehvider stivpiskes, 1 tsk HUSK og 10-15 gr vanilje protein pulver samt kanel blandes i. Det hele smøres ud på en bageplade og bages i ovnen i ca 10 min. Peanutbutter smøres på den bagte pandekage og rulles.
Smager himmelsk med smeltet peanutbutter i en varm luftig pandekage. Kan kun anbefales!
  
Anden ret: Vandmelon og guava frugt med Pepsi light.
Jeg er blevet helt pjattet med guava frugt - der er masser af dem hernede og de er ret billige. Vandmelon er jo altid en vender og Pepsi light kan jeg næsten ikke undvære.


Tredje ret: Proteinbar
Denne er pt min favorit bar og desværre har jeg kun en tilbage. De kan nemlig ikke købes i Indien så det er speciel leverance fra DK eller Sverige. Smagen Peppakakka er surevent den bedste - det er smagen af brunkagedej, så skøn og dejlig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar