Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 22. oktober 2012

Godbidder

Glad efter en gang
morgen træning
Idag har kroppen det allerede meget bedre. Ingen brød er blevet spist, men derimod dejlige grøntsager, frugt og andre lækkerier. Træningen imorges var ellers mere end normal hård. Var ret træt og tror de mange arbejdstimer fra i lørdags stadig var at mærke i benene (stående arbejde) samt en gang bentræning fra igår. Så energien var ikke helt i top, men fik mig da kæmpet igennem en go gang træning.
En af de personlige trænere kom straks hen og spurgte hvor jeg havde været henne i weekenden.. Ja så lidt holder de da øje med mig i centeret og samtidig et tegn på, at jeg plejer at komme langt de fleste dage om ugen. Så nu er det tilbage til regelmæssig træning igen - kan jo ikke skuffe de personlige trænere i centeret :-)

Til aften blev det til lidt godbidder... Kom sent hjem, så magtede ikke lige at lave andet til aftensmad...
 
Yoghurt med passionsfrugt, guava og kanel - er total kanel lover

 
Chokolade/mokka/mandel protein muffins

Ragi chips...
 
.. de smager fantastisk og indeholder kun 300 kcal pr 100 gr, samt 12 gr protein og 6 gr fedt.. De er intet mindre end fantastiske. Selv min kæreste, som elsker alm chips, er vilde med disse...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar