Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 7. oktober 2012

Ingen undskyldninger

Glad efter dejlig træning
Idag her jeg været ekstrem træt og havde mega hovedpine da vi landede i Mumbai fra Delhi. Søvnen har været alt for lidt (kun 5 timer), da vi skulle med et tidligt morgenfly og havde nok heller ikke helt fået nok vand at drikke igår. Så det resulterede i hovedpine og ugidelighed.

Jeg havde faktisk ikke forventet at få noget ud af dagen idag, men efter en time på sofaen og lidt mad og drikke indenbords, ja så blev jeg lidt mere frisk. Det hjalp da også gevaldigt at se på billeder fra DM og Sheru fra igår - det er virkelig motivation for mig. Jeg tænker på alle de kræfter og energi de har lagt i deres rejse, for at nå til konkurrence dagen - og så kan jeg da også godt lige tage mig lidt sammen!

Så afsted med mig i fitness og fik trænet rigtig godt. Dejligt for så havde jeg det allerede meget bedre. Fik derefter lavet en dejlig salat til aftensmad og bagt min yndlings protein kage... Så er dagen da komplet.

Har ligeledes fået live linket til DM til at virke (bedre sent end aldrig), så håber at kunne nå at se bare lidt af finalerne...

Bønner, hvidkål, agurk og ristede soya bønner

Mocca-choko-mandel kage - den smager bare perfekt - opskrift findes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar