Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 18. oktober 2012

Happy protein day

Startede dagen med morgen træning, og det var dejligt at komme afsted igen efter en fridag med lidt for mange ekstra kalorier. Efter job tog jeg lige en tur ned i fitness igen, for at tage til spinning. Kan mærke jeg skal til at passe lidt på igen, ellers kommer Delhi Belly snigende tilbage. Så dejligt lige at komme ned og svede lidt på cyklen igen.
Da de næste to dage står på arbejde i Delhi, tog jeg lige et smut forbi protein butikken der ligger lige overfor fitness centeret, for at se om de havde en proteinbar jeg kunne tage med. MEN mit øje skuede noget andet med det samme......

Jubii.. nye varer i skabet igen.... happy...
JAAAA jeg blev SÅ glad over at de havde fået nye varer og med den smag jeg har været på jagt efter. Så straks måtte jeg købe en bøtte. Og når jeg nu var igang, ja så skulle jeg da lige have en ekstra med at de nye leveringer med chokolade smag. Har ikke prøvet den endnu, men er meget spændt.
Stawberry white chocolate er allerede prøvesmagt og ja jeg elsker smagen. Den er sød, men dejlig, som en milkshake.

Så nu er der pakket lidt protein pulver til at tage med til Delhi og glæder mig allerede. Det er så fedt nogle gange at skifte pulver og føle den glæde over en ny smag, man bare ikke kan vente med at smage.

Spinning time var hård - mere hård end normal. Ikke at time var lagt op til det, men jeg kører altid efter mit pulsur, og ved hvad jeg skal ligge på, for at jeg presser mig selv hårdt nok. Det er for mig super god motivation, at køre med pulsur, da det fjerne lidt fokus og er med til at presse mig selv.
MEN jeg tror mit batteri på måleren er ved at være dødt, for fandt ud af, at mit ur ikke helt virkede optimalt. I starten kunne jeg ikke forstå, hvorfor min puls ikke var højere, så jeg pressede blot mig selv mere og mere. Da jeg næsten ikke kunne mere og min puls stadig var meget lavere end normalt måtte jeg konstatere, at der var noget galt. Ja jeg sad med opkast fornemmelse, så var ret sikker på, at jeg ikke blot havde ondt af mig selv, men ret faktisk kørte igennem :-)

Men det gode er, at jeg fik presset ret godt igennem og skønt at brænde lidt kalorier af..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar