Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 21. oktober 2012

Oppustet

Hjemvendt fra Delhi fra en spændende men også hård tur. Den stod på arbejde lørdag i 16 timer, grundet speciel udsalg i en butik i Delhi, som jeg skulle op og hjælpe til med. Tiden gik egentlig stærkt, men var da også ret træt tilsidst.

Indisk mad - kylling, grøntsager og brød.
Og nej dette brød var ikke det eneste jeg fik spist
 Og når man er på en hel dag, ja så skulle der jo noget mad indenbords. Det var egentlig lækker nok indisk mad, men ikke specielt sundt. Og jeg tror nu jeg har fundet kilden til mine ture med oppustet mave..... BRØD. Jeg har haft totalt oppustet mave, så den har været helt hård og udspilet og det har ikke været specielt sjovt. Jeg har følt mig som en hval, og da jeg kom hjem i morges, tænkte jeg, hva faen, lad mig bare spise løs af alt muligt. Min mave er jo alligevel kæmpe!
Det er enormt frustrerende, da det påvirker mit humør ret meget. Så nu vil jeg prøve at holde mig så godt jeg nu kan væk fra brød. Det er bare så svært når nu alle de indiske brød smager fantastisk. Men fik nu tanket godt op på brød kontoen i weekenden.

Efter at have spist en halv pakke dadler og fået trænet idag er maven allerede i bedring. Og nej ingen brød idag, men masser af grøntsager. Desværre ingen kød i huset, så måtte nøjes med sojakugler som proteinkilde.

Så jeg glæder mig til en ny uge imorgen med masser af dejlige grøntsager og forhåbentlig ingen brød.

Wok-stegte grøntsager med sojakugler, papadams, yoghurt og ketchup


Ingen kommentarer:

Send en kommentar