Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 28. oktober 2012

Brunch, pool og protein isdessert

Idag stod den på brunch og pool på et af de dejligste hoteller i Mumbai. Så afsted imorges, så ingen træning idag. Var heller ikke helt på toppen imorges og slet ikke igår aftes. Fik kæmpet mig til træning igår, men det var langt fra vellykket.
Jeg fik styrketrænet fint, men havde derefter besluttet mig for at løbe i ½ time, for at få brændt nogle af de mange kalorier af jeg havde spist. Men men men kroppen ville noget helt andet. Normalt er jeg ret god til at bide det i mig og ikke give op, men igår måtte jeg ned at gå. Jeg var så tæt på at kaste op. Men endte på ½ time og ca 6 km, så nåede mit mål, men langt fra tilfreds og havde det ret skidt bagefter.

Nå men afsted imorges til dejlig pool og KÆMPE brunch. Fik dog kontrolleret mine lyster vedr dessert bordet, så maven er kun delvist smadret nu her.. Men har igen idag dårlig samvittighed over al det mad jeg får spist. Tror snart jeg skal til at hanke lidt op i mig selv igen og prøve at få min kost på rette plads igen.

Super lækker brunch  - dessert tallerkenen tilhører Michael, men fik da lige smagt lidt på sagerne

Afslapning ved pool...
Dagens aftensmad blev ikke til det store, men maven er også stadig ret mæt... Så fik lavet mig en protein isdessert.
- 1 frossen banan i skiver
- 1 scoop vaniljeprotein pulver (nok ca 20 gr)
- 1 passionsfrugt
- lidt vand eller 1 ss yoghurt

Det hele blendes og nydes med det samme. Nemt hurtigt og lækkert. Den søde vanilje der møder den friske passion - perfekt kombi. Og en isdessert uden at have dårlig samvittighed.

2 kommentarer:

  1. ÅHHH hvor ser det dog dejligt varmt ud, der er såååå koldt herhjemme.. Kan i ikke sende lidt varme op til os i DK?? :)

    SvarSlet
  2. Skal sende alle mine varme tanker til DK..

    Ja vejret skal vi bestemt ikke klage over.. Her i Mumbai er der varmt året rundt, og monsumen er heldigvis ovre.
    Men der er nu også noget charmerende over skiftende årstider... :-)

    SvarSlet