Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 15. oktober 2012

Netshopping where...?

Jeg plejer at købe det meste af mine protein produkter på nettet fra forskellige hjemmesider. Men i DK og generelt i Europa er der et godt udvalg - i Indien er det en anden sag.
Jeg fik en del smagsprøver på forskellige protein pulver til Sheru Classic i Delhi og en af dem er MEGA god. Så god at jeg bare må eje det pulver. Så jeg har søgt i vildskab på nettet samt været i flere forskellige protein butikker, men uden held....
Jeg har ikke givet op, men ved snart ikke hvad jeg skal gøre....

Det er Scitec Nutrition Professionel med smagen Strawberry, white chocolate - jeg er solgt. Så gode ideer modtages gerne.. Orker snart ikke at søge på nettet mere...

De var ellers super søde i en af protein butikkerne (den jeg oftest kommer i hernede). Jeg spurgte efter produktet som de desværre ikke havde.
Så snakkede jeg lidt med dem om fitness konkurrence i Indien og hvornår der var en næste gang - de vidste det desværre ikke og umiddelbart lyder det ikke til de har en national konkurrence, som vi har derhjemme. De kendte kun til Sheru Classic og mente da at jeg ligne en professional.. Ahhh ikke helt... Dejligt at høre, men der er nu lang vej til dette niveau - desværre....

2 kommentarer:

  1. Jeg fandt denne side ved hurtig søgning: http://www.andro-shop.com/Proteine-Eiweiss/Whey/Scitec-Nutrition-100-Whey-Protein-Professional-2350g.html

    SvarSlet
  2. Kan ikke umiddelbart se at det kan leveres til Indien, er det mig der ikke kan finde det?

    SvarSlet