Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 3. oktober 2012

Freestyle cooking

Iaften ville jeg prøve at kokkerere lidt af det jeg lærte på mit indiske madlavningskursus, men blot på min egen måde, dvs med noget mindre fedt og hvad jeg lige havde lyst til at putte i.
Derudover er jeg ikke tilhænger af at lave mad efter en opskrift, så valgte at lave min indiske ret total freestyle og efter hvad jeg lige havde i hovedet fra kurset. Det var så simpelt og let det vi lavede, så jeg tænkte, det kan jeg da nemt genskabe. Men nej. Det blev desværre slet ikke som tiltænkt.

Måske der var lidt for meget freestyle og måske jeg skal prøve at bare kigge på opskriften og følge lidt af den næste gang. Ikke at det smagte dårligt, men det var heller ikke så super, som det vi lavede på kurset.

Var ellers tidligt oppe imorges for at få en god gang træning i kroppen igen, men så var centeret lukket grundet rennovation !!!! WHAT. Så øv når nu man virkelig havde brug for træning og var stået op. Nå men fik gået en tur i område på ca ½ time, for bare at lave lidt.

Det kan kun blive bedre imorgen mht træning, jeg trænger til at svede igennem og være udmættet efter en god gang træning :-)

Forsøg på indisk gryderet med soya kugler og grøntsager i spicy sovs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar