Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 24. oktober 2012

Planlægning

For mig handler det at leve sundt og på en forholdsvis struktureret kostplan om planlægning. De fleste vil jo gerne spise sundt men nogle gange er det bare svært, fordi valgmulighederne måske er ret ringe. Så er det blot igang med planlægning.
Jeg kunne ikke undvære planlægning på min diæt, det var simpelthen et must. Jeg tænkte hele min dag igennem mht kost, og pakkede al det mad jeg skulle bruge, hvis jeg var på farten.

Klar til festival
Igår var lidt det samme. Direkte efter arbejde tog vi afsted til festival show i Mumbai. Og ja jeg vidste der helt sikkert ville være mad at købe til aften, men var også helt sikker på, at intet ville være sundt.
Så der blev pakket frokost, frugt og div snacks imorgen inden det var afsted på job. Og ja det hjalp. Jeg røg ikke i. Men spiste min dejlige medbragte mad og kan nu sidde idag og have god samvittighed over mig selv.
Jeg fik lavet følgende som var nemt at tage med en hel dag.
- salat til frokost
- hjemmebagt proteinkage til mellem måltider
- kogte kikærter med krydderier til snack
- æble og banan
- en lille pose nødder
- en protein shake

Det var perfekt for mig, for når jeg havde spist min mad og ikke længere følte mig sulten, ja så fristede de usunde tilbud ikke rigtig mere.
Så hvis du ved du skal være på farten en hel dag, så tænk igennem hvad du gerne vil spise, og om der er mulighed for at købe dette, eller om det skal medbringes.

Idag er helligdag i Indien og har intet planlagt :-) Mit fitness center har desværre lukket, men om det bliver til pool eller en hyggetur i syd Mumbai må vejret vise.





1 kommentar:

  1. Hej Lene:)
    Håber i har det godt i Indien? Følger tit din blog og elsker dine opskrifter:) Vildt sejt du har kørt spinningstime dernede:)
    Tag et kig forbi min blog www.charlottethomsen.com
    den handler om min vej til debutantstævne i body fitness næste år:) jeg har lagt et link ud af din blog på min side, du er velkommen til at gøre det samme:)

    SvarSlet