Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 25. oktober 2012

Dejlig fridag, dejlige læsere

Igår var det helligdag så fitness var desværre lukket. Dagen stod på ren afslapning og en lille udflugt ned i syd Mumbai. Vejret er jo skønt hernede og der er ikke noget der hedder efterår eller vinter, men blot dejlige 30 grader.. Så vi tog på lokalt marked og hyggede i en park, som der ellers ikke er mange af.

Det lokale marked var ret lokalt, men mine øjne faldt strakt over nedenstående billede..


Ja man kunne købe alt. Fik da også købt mig lidt værktøj, så jeg snart kan få taget mig sammen til at få de nye låse sat på mine spinningsko. Det er ikke så fedt at køre spinning i alm kondisko, selvom alle andre gør det.

Jeg er desuden dybt taknemlig for de dejlige hilsner jeg får fra jer. Det varmer virkelig og er rigtig dejligt med lidt positiv feedback. Sidst fra Charlotte, som er en pige, der skal stille op i bodyfitness næste år.

Jeg kan kun varmt anbefale folk at prøve at stille op - det er en fantastisk fornemmelse at stå på den scene og vide, hvor meget arbejde der ligger bag. At stå der i sit livs form og blot nyde det. Men man skal helt sikkert gøre op med sig selv om man er parat og virkelig vil det. For det er hårdt arbejde at nå dertil og ikke lige sjovt hver dag. Diæten kan trække en del tænder ud, så det skal man være forberedt på.

Men jeg elsker at træne mod et mål og har da også prøvet at gå på jagt efter efter konkurrencer i Indien. Men har ret svært ved at støve nogen op - andet end Sheru Classic, som jo er for professionelle. Jeg spurgte den anden dag i en protein butik, men fik blot svaret "No madam, I dont think there is any competitions for ladies, only for men"... Hmm ja der mangler lige stadig at blive arbejdet lidt med udviklingen hernede..

2 kommentarer:

  1. Hej Lene:)
    Åhh hvor er du skøn, tak fordi du nævner mit navn:) Er allerede startet på diæt men det er jo ikke slemt nu, det bliver det først når jeg skal til at tabe mig... det bliver nok ikke sjovt..
    Rigtig god weekend til jer:)

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt... Mange gange held og lykke med diæten... Det skal nok blive hårdt men også fedt at nå målet..

    Lene

    SvarSlet