Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 30. december 2013

Sygdom, træne eller ikke træne?

Jeg er desværre blevet syg og så syg at jeg med sikkerhed ikke skal træne. Men ofte er det svært at finde den gyldne grænse.

Jeg stod op imorges og tog afsted til fitness - den stod på styrke og spinning, men kunne godt føle at noget ikke var helt godt.
Jeg fik trænet lidt styrke, men havde ingen energi og begyndte at fryse lidt. Jeg følte mig ikke syg,men heller ikke rask. Og h ad gør man så, forsætter med træningen?
NEJ - jeg valgte at tage hjem efter rigtig mange overvejelser, men blev enig med mig selv, at hvis man er i tvivl, så er man ikke i tvivl.

Og det rejer ret glad for nu. Det gik helt ned af bakke lidt senere og tør slet ikke tænke på, hvad en spinning time kunne have forudsaget.

Så lyt til kroppen og ikke til hovedet der blot er programmeret til dagens træning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar