Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 21. december 2013

Pendul dips

Jeg skal hurtigt indrømme at dips er ikke min stærke side, men jeg prøver. Og dette prøvede jeg også idag til træning.
Men det gik slet ikke godt idag. Var total slat arm og kender i det jeg kalder pendul dips???

Jo jo når benene/underkroppen begynder at gynge og bevæge sig meget mere end armene burde gøre. Jep det var mig idag. Jeg kan kun le når jeg ser dette klip af mig selv.

Men ud over de mislykkede dips så var træningen super og endnu mere super er det, at jeg fik overstået alle mine julegave indkøb. Så er der lidt mindre julestress herfra.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar