Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 8. december 2013

Fristelser og madvaner

Så er den første uge i DK tilbagelagt og det er lidt sjovt hvad der har fristet mig mht mad. Ikke helt de ting jeg måske havde forstillet mig.
Jeg har spist ret ensformigt den sidste uge, men spist det jeg havde lyst til. Og overraskende nok ikke så forskelligt fra hvad jeg har spist i Indien - bortset fra en ting..... Oksekød !

Jeg et stor fan af oksekød og dette er ikke ligefrem noget der står øverst på menu kortet i Indien. Koen er hellig og betragtes som en Gud så derfor er det total uset at spise ko. Derudover er rigtig mange vegetarer, hvorfor kød ikke er en selvfølge i en ret.

Nå men hvad har jeg så levet af? Yoghurt med kanel og mandler, knækbrød/riskager med ost (ja ja fedtfattig), proteinbarer, protein muffins, grøntsager og oksekød. Tja det er mere eller mindre det jeg har spist, bortset fra frokost på arbejdet.

Jeg troede jeg ville kaste mig over alt muligt mærkeligt, men lysten er der faktisk ikke helt. Det eneste forbrug jeg har fået stablet godt og grundigt på benene er Nelly Dellies og gajol. Dansk lakrids er og bliver bare dejligt :-)
Begejstringen vil ingen ende tag....

4 kommentarer:

  1. Er det ikke en helt mærkelig følelse at være hjemme igen , ( altså på den gode måde ) ?

    SvarSlet
  2. Jo det er det.. Men jeg er faktisk ret overrasket over hvor "let" det er at komme hjem. Troede jeg ville have en svære overgang.
    Men jeg nyder det da trods det mørke og trælse vejr :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre :-) Og velkommen hjem ;)

    SvarSlet