Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 3. december 2013

Mere netshopping

Det var ikke kun pulver og barer jeg har fået købt mig over nettet imens jeg var i Indien. Fik også købt mig et par nye bukser, som jeg glædede mig rigtig meget til at prøve.

Og resultatet? Jep de er mere end godkendt. Det er pt mine nye yndlings bukser. Det er en kompressions buks, så de sidder stramt, men på den gode måde. Og så må jeg i drømme det er dejligt at være tilbage i mit gamle fitness center, Scan. Der er mange mennesker og mange nye ansigter, men også en del gamle kendte. Og det er jo netop det jeg har savnet. Savnet at mødes ned andre til træning, og ikke kun træne solo træning hver dag.

Og med mine nye bukser, ja så er der ingen undskyldning. Og idag var der god styrke på programmet mod god energi. Og det forsatte på løbebåndet. Jeg er ikke på mit pr niveau, men syntes faktisk formen var overraskende god. Har ikke løbet tempo træning i laaaang tid, så var lidt spændt.

5 km på 22.14 min. Skal da lige under 22 igen, men det kræver nok lidt træning og vilje :-)
Let the games begin....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar