Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 2. december 2013

Net shopping

Pakkepost der ventede på mig da jeg kom hjem..
Selvfølgelig har jeg netshoppet. Jeg kunne da ikke lande i DK og ikke have noget pulver klar til mig :-)

Så inden jeg flyttede hjem, havde jeg lige været en tur på nettet og fundet mit pre workout pulver (assult), protein pulver (syntha-6 vinder bare hver gang, det smager fantastisk) og nogle proteinbarer.

Jeg kan godt have lidt en tendens til at hamstre og har taget mig selv flere gange i at ville købe mere og især flere barer, men har stoppet mig selv hver gang... Indtil videre.
For jeg elsker at netshoppe og elsker at gå på jagt efter det bedste til ud. Ja der går helt sport i den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar