Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 1. december 2013

Hjemme igen.... For good !

Så er jeg landet i DK og denne for good. Kom hjem igår aftes efter en lang tur og med meget lidt søvn. Så da jeg kom hjem til mine forældre var jeg mere end almindelig træt. Så efter godt 11 timers søvn var jeg frisk imorges. Har fået en masse dejlig mad og hvad mon det var jeg gjorde da jeg kom til Århus?

Træning !

Dejligt med en omgang træning i mit gamle fitness center, glæder mig til at komme rigtig igang med træningen. Hvad mit mål og mit fokus bliver med min træning ved jeg endnu ikke. Men jeg må lige mærke efter, hvad jeg har lyst til.

Til aften har jeg fået oksekød, som man jo normalt ikke spiser i Indien. Gad vide om jeg kommer til at spise oksekød hver dag i laaaang tid. Kylling har jeg pt fået nok af for en periode.. Men var dælme presset, da jeg skulle handle ind idag for første gang. Forbi slik hylden, ahhh jeg var fristet. Mere eller mindre det hele der fristede, men nøjes med nogle Nelly Dellies.
Det bliver dælme en hård December måned med alle de fristelser jeg ikke har set eller fået længe.

Glædelig første December

Overlevede første dag i DK supermarked - ret svært når man ikke har været vant til dette syn i over 1 1/2 år...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar