Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 21. december 2013

Protein marcipan med lakrids

Så kører vi igen en gang hjemmelavet marcipan igennem - det er jo så nemt og hurtigt og meget sundere end købe marcipan.

Denne gang blev det med lakrids smag da jeg er total pjattet med lakrids. Det ene hold prøvede jeg at lave til snebolde, det andet til mærk chokolade kugler. Begge super gode.

Lakrids marcipan

  • 1 bærer past æggehvide
  • 65 gr mandelmel
  • 30 gr sukrin
  • Lakridspulver
Det hele blandes godt sammen til en let klistret masse. Jeg rullede den ene halvdel i fint hakkede mandler og den anden vendte jeg i mørk chokolade, med en mandel på toppen.

Protein marcipan rullet i hakkede mandler og vendt i chokolade


Ingen kommentarer:

Send en kommentar