Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 5. december 2013

Mål???

Så er jeg ved at føle jeg er landet og træningen er skudt godt igang, men hvad er målet?

Jeg er ikke god til at træne uden at vide hvad det er jeg sigter efter. Men pt ved jeg det faktisk ikke. Jeg tror jeg lige skal bruge december måned på, at finde ud af hvad jeg gerne vil.

Jeg nyder at træne et "nyt" sted og med andre muligheder, men jeg kan også mærke at det stadig er styrketræningen der har fokus.

Men hvad er det jeg vil? Hmm jeg træner lidt det jeg har lyst til og prøver at styre min kost. Dvs sukker og søde sager prøver jeg at styre ude om. Det har faktisk været nemmere end jeg troede, indtil videre. Troede at jeg ville kaste mig over alt, når jeg nu havde muligheden her i DK,. Lysten har også været der men viljen og fornuften har vundet.

Nå men jeg vil prøve at mærke lidt efter i mig selv, hvor det lige er jeg vil hen med min træning :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar