Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 28. december 2013

Julegave træning

Nu er juledagene ovre og almindelig mad og træning er nu tilbage på programmet. Jeg var ret presset igår og havde kvalme under min træning, så måtte lige sætte tempoet lidt ned.

Al det tunge og usunde mad i min krop, var bare ikke en rar følelse.

Det var meget bedre idag - go energi og go træning. Og så træning med mine gaver. Fik mig er par nye trænings handsker, som er super dejlige. Og så fik jeg mig en trænings top i fødselsdagsgave, som var rigtig behagelig at træne i.





Har kun en "trænings" gave, som ikke er indviet endnu, men glæder mig super meget til at få dem på... Så skal der pumpes igennem til gode beats :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar