Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 10. december 2013

Mentalt tilstedeværelse = ny pr

Jaaa idag skete det.. Ny pr.. Jeg træner jo pt lidt det jeg har lyst til, hvilket gør at presset på kun at træne en ting eller mod et bestemt mål ikke er der.
Derfor har min træning været mere lyst motiveret, men måske også lidt uden retning. Nå men tilbage til det positive. Igår havde jeg en rigtig god omgang styrketræning, hvilket i den grad kan mærkes i mine ben idag. Så da jeg kom i fitness idag efter en cykel tur frem og tilbage fra arbejde, havde jeg ikke de store forventninger. Så det blev lidt ryg og biceps, men ikke rigtig i mit és. Nå men ville da lige slutte af med 5 km løb, for at svede godt igennem.

Og da jeg kom på løbebåndet ved jeg ikke lige, hvad der skete. Andet end jeg fik sat fart på fra start. Jeg har siden jeg kom hjem jagtet lidt min pr på 5 km. Men jeg havde ikke lige regnet med den var inden for rækkevidde, da løb ikke lige var i fokus i Indien inden jeg tog afsted.

Men men men mentalt var jeg tilstede ved løb idag. Og for mig handler det lige så meget om mentalt at være til stede ved træning, for at sætte pr og generelt få en god omgang træning.

Sååå 5 km på 21.46 min - det er jeg sku lidt stolt af.

Tilføj billedtekst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar