Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 12. december 2013

Dessert på 5 min.

Dette må være den hurtigste, nemmest og måske sundestes dessert.

Jeg havde helt glemt den imens jeg var i Indien, da past. æggehvider ikke ligefrem var noget normalt syn og hvis jeg så dem, tror jeg ikke jeg turde stole på det.

Nå men her i DK kan man jo få dem overalt. Og de er proteinrige samt kalorie fattige, så dermed super at anvende i desserter.

Jeg lavede denne dessert med jordbær smag, blot fordi jeg lige havde købt kalorielet jordbær grød, men anden smag kan nemt anvendes.

Jordbær puf dessert
  • 1 bære past. æggehvide
  • 1 ss sukrin
  • 2 ss skyr/fromage frais
  • 1-2 ss kalorielet jordbærgrød
Æggehvide og sukrin stivpiskes. Resten blandes forsigtigt i og spises :-) En dessert klar på 5 min, det er da fantastisk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar