Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 26. december 2013

Jule træning - min terapi

Efter en hel dag igår i jule spisningens tegn, var det dejligt her til morgen at starte dagen med en omgang træning. Det var tiltrængt at svede lidt igen og jeg må jo indrømme, at jeg er lidt afhængig af mit fitness center.
Jeg føler mig bare meget mere i balance, når jeg har været afsted til træning. Det er både fysisk men også mentalt - det er min terapi.
Og det gjorde det jo ikke dårligere, at jeg skulle træne med 2 gamle Equinoxer, fra de helt gamle trænings dage. Så super træning fra morgenen af, nu kan jeg klare den sidste jule spise dag, inden der er behov for lidt mere hverdag og struktur.
For ja jeg har guffet løs de sidste to dage, og det er også ok. 3 dage med julemad ødelægger ikke det hele. For mig handler det blot om at give mig selv lov på forhånd, så jeg ikke får så dårlig samvittighed når det sker. Istedet for at stille strenge regler op, som man måske ikke kan holde.



2 kommentarer:

  1. Enig! Jeg gav også mig selv lov til at drikke vin og spise chokolade i 3 juledage samtidig med at træningen blev passet og det gør det nemmere at valget var truffet på forhånd. Jeg arbejder hårdt med ikke at få dårlig samvittighed her bagefter, men se det som et bevidst valg at nyde og give lidt slip, og derefter vende tilbage til de sunde kostvaner som min krop trives bedst med :)

    Rigtig go bagjul!

    Kh Anna
    thewonderwomanwannabe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det mener jeg bestemt også er den bedste løsning. Der skal jo giveslidt slip og lov i d imellem. Og når man har givet lov og indstillet sig på det, så er det meget nemmere..

    Ja go baghjul :-)

    SvarSlet