Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 6. oktober 2014

Sunde træstammer

Det her er genialt. At tage en traditionel konditor kage og lave den i en sund version - og ja den smager oveni købet MEGA godt. Testet på min sukker og kage glade kæreste, som blot spørger om flere.

Det er jo virkelig fantastisk at kunne lave en traditionel usund kage i en sund version, uden at bemærke det er sundt.
Og så er det også ret simpelt at lave, så glæder mig allerede til at skulle lave dem igen. Jeg fik ikke helt målt alle ingredienser af, men skal nok lige gøre det til næste gang, så jeg kan ligge den eksakte opskrift op. For de skal helt sikkert laves inden længe....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar