Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 28. oktober 2014

Quest lykke

En pakke kan skabe mere lykke end man tror. Og det gjorde denne pakke sandelig. En dejlig pakke med 2 gange proteinbarer fra Iherb.

Den ene bar er en lille hygge snack med kun 95 kcal pr bar, uden sukker og uden gluten. Og så smager den super dejligt. Jeg bruger den ofte som et lille mellemmåltid på job.

Den anden kan man næste ikke kalde en bar, men er en total favorit hos mig - Peanut butter cups med protein - whats not to like???
Jeg elsker dem og det er total guf til en hygge aften. I en pakke med 2 cups er der 240 kcal med samtidig 20 gr protein.

Bestiller du fra Iherb kan du anvende følgende kode og få rabat på din bestilling; VAK476
Hvorfor bestille fra USA? Ja det er billigere og tidligere da jeg begyndte at bestille Quest barer, kunne man ikke få dem i DK, så der var ikke noget valg.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar