Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 8. oktober 2014

Im back on bike...

Så er jeg kommet på planen igen med en fast time på programmet i Fitness World - spinning hver onsdag aften.
Og det er da dejligt at være tilbage. Men også lidt underligt. For jeg har jo været af planen i snart 3 år og det har betydet en hel del nye medlemmer. Så dem jeg havde som min faste "følgerne" er der nu ikke længere. Det er opbygning på ny.

Og det er faktisk lidt underligt, når nu det er over 10 år siden jeg startede med at undervise. Men også lidt spændende. For det gør jo at der skal kæmpes på ny.

Og oveni min nye spinningtime, så har jeg simpelthen skiftet cyklen ud med en bil. Jeg har cyklet på arbejde hver dag i ca 1/2 år, og er da lidt spændt på, hvad den manglende motion vil gøre ved min krop. En enkelt spinning time om ugen, kan nok ikke rode båd på 75 km cykling om ugen. Så om jeg liiige skal have justeret et eller andet på kost eller trænings siden - det skal der lige grubles lidt over.

Min nye guldklump... Og måske også kommende vægt øger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar