Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 17. oktober 2014

Amsterdam expo

Så fedt at sidde på expo med sin pepsi light og høre på de andre løbere. 
Bag mig falder nogle i snak ved et bord. De spørger hvor hinanden er fra og det ene hold er fra Brasilien og de andre fra USA. De snakket om at der er mange fra Brasilien her til dette event.

Og så sidder jeg og tænker, at vi et langt væk hjemmefra - men hvor er det fedt med denne internationale stemning og en stemning af forventningsfulde glæde til sporten og løbet på søndag.

Ved et andet bord sidder et par i  t-shirts fra Aruba. Om de er derfra eller blot har løbet det ved jeg ikke. Men det er da en mega fed stemning herude på det gamle Olympiske stadion i Amsterdam.

I Amsterdam.... Ude foran det Olympiske stadion
Fandt mig en indisk salat i det lokale supermarked... Som om det findes i Indien ....  Jo jo der er skam salat i Indien, bare ikke meget og ikke med indisk smag. Men det fik da lige tankerne tilbage på Indien :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar