Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 25. oktober 2014

Lørdags morgenmad

Det her er den bedste start på dagen - lækker morgenmad, Mads og monopolet i radioen og masser af tid til at lade op til dagens træning.

Idag glæder jeg mig rent faktisk til træning til trods for jeg hele ugen har måttet kæmpe mig til træning. Motivationen har været meget lav, men har da fået kæmpet mig afsted. Men idag glæder jeg mig. Jeg kan næsten ikke finde ud af hvad jeg gerne vil træne, da jeg vil det hele.

Men tilbage til morgenmaden - min obligatoriske pandekage med kanel og æble samt en dejlig stor kop kaffe latte. Så er vi klar !

Sund pandekage:

  • 6 æggehvider
  • 10-15 gr proteinpulver (jeg brugte med kanelsmag)
  • Lidt HUSK
  • 1tsk chia frø
  • Kanel


Ingen kommentarer:

Send en kommentar