Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 19. oktober 2014

Dårlig start på dagen og på mit løb...

Skrevet lidt tidligere på dagen, da jeg lige var kommet i mål...

Så kom jeg i mål i Amsterdam, selvom jeg faktisk var lidt tvivlende på overhovedet at deltage. Det startede med lidt maveproblemer fredag aften og fortsatte lørdag. Natten til søndag var ikke god og idag da jeg vågnede, sagde kroppen langt fra, at den gad lave noget som helst.
Lidt energi i kroppen og så måtte maven briste eller bære..

Maven var skidt og havde kvalme. Så jeg prøvede hvad som helst for at få maven tilbage på rette spor, men det lykkes ikke helt.

Nu giver jeg jo ikke op, så det at udgå var ikke en mulighed, men havde meget svært ved at vurdere hvad benene ville idag.

Så at løbe 8 km hvor man konstant presser ballerne sammen er ikke lutter fornøjelse. Og det var lidt hårdt idag.

Men sidder nu på det Olympiske stadion i Amsterdam og ser på de første professionelle løbere komme i mål. Fed stemning og fed følelse selv at løbe de sidste 200 m inde på stadion. Elsker stations og syntes løbebanen er mega fed.

Så med et tiltrængt toilet besøg og en protein bar i hånden er jeg nu glad og tilfreds.
Hvad nr jeg blev aner jeg ikke. Tror jeg har løbet de 8 km på ca 34.30 min.



Tilføj billedtekst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar