Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 4. oktober 2014

Bigger and better

Jeg har altid haft fokus på min ryg, da den har været meget mangelfuld og med meget lidt muskelmasse. Og syntes egentlig jeg havde fået bygget lidt på hen over årene, men så fik jeg taget nogle billeder herhjemme og syntes det så helt skidt ud. Følte den var blevet smal og uden dybde.

Man skal dog altid huske på at sammenligne billeder i samme lys, da det kan betyde ret meget. Så nye billeder måtte til i samme lys som før (har nemlig utrolig dårligt lys i lejl).

Om den er blevet lidt mindre ved jeg ikke, men helt forsvundet er det hele da ikke. Men det et blot motivation til at blive bedre. Så idag står den netop på rygtræning og glæder mig.

Til venstre: fra April 2014
Til højre: Fra sidste uge (September 2014)
Måske blevet lidt smallere men mere markeret, eller???
Lidt rystet, men ryg posering fra igår (Okt 2014)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar