Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 22. oktober 2014

Blev sku nr 8

Så fik jeg set mit resultat fra mit løb i søndags, og blev nr 8 blandt kvinderne. Det havde jeg faktisk ikke regnet med.
Både fordi det er et større løb men også fordi jeg ikke følte jeg ramte dagen på nogen måde.

Men det er da dejligt, og har også fundet lidt billeder, der er taget på ruten.

Men kan mærke jeg er lidt i dilemma, for jeg vil jo nok egentlig helst styrketræne, men efter jeg ikke cykler så meget på arbejde mere, så bliver jeg nødt til at tænke over min cardio træning. Og her er løb en super mulighed.

Idag står den dog på spinning, da jeg har fået mig en fast time igen på planen i Fitness World - så der skal ned og svedes :-)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar