Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 12. oktober 2014

Runners high

Det kan jeg ikke påstå at have opnået, og tror heller aldrig jeg kommer til at prøve det. Men prøvede at løbe på løbebane for anden gang idag, og det er sku ret fedt.

Det fede underlag, fornemmelsen af et stadion, fornemmelse af konkurrence, fornemmelse af atletik stævner fra tv (OL, Golden leage osv) og så det med at presse sig selv maks i en kort periode.
Det er FEDT. - og det var mig idag.

Tog afsted med kæresten og så løb vi en opvarmningstid i skoven, inden det gik løs på stadion. Jeg havde planlagt 6 træningspas, hvor de 3 første var ren intervalløb og de 3  sidste var med indbygget styrke.

3 første træningspas

  • 800 m: 400 m i 5 km tempo + 400 m sprint
  • 1 min pause og så forfra 
  • 3 runder
3 sidste træningspas
  • 400 m i 5km tempo
  • 10 armbøjninger
  • 400 m (igen)
  • 10 armbøjninger
  • 400 m
  • 10 armbøjninger
  • INGEN pause imellem = maks puls
Det var min træning idag og det var fedt.

Afsluttede med lidt kettlebell træning, for at bygge lidt mere styrketræning på.
Jeg er kun træt af, at stadion snart lukker og man derved ikke kan bruge løbebanen hen i er vinteren.

Men det er virkelig træning med høj puls og en mega fed følelse. Man er derude, hvor man ikke føler at man kan trække vejret. Hvor kroppen bare mangler ilt, men man fortsætter...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar