Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 9. oktober 2014

Sunde snacks

Nu har jeg jo fået ny bil igår og det plejer at skulle fejres på kontoret, når noget får noget nyt (bil, hus mm). Ja måske det bare er en gid undskyldning for at fejre og få lidt sødt.

Men det ligger jo ikke i min ånd, hvorfor jeg selfølgelig har lavet sunde snacks til kontoret idag. Har lavet alm dadel kugler, dadel kuglernes lakrids og sunde havregryns kugler.
Alle sunde og uden sukker, smør eller lign. Men med gode ingredienser. Spændt på hvad de siger til det på kontoret, når nu jeg ikke kommer ned en alm kage.

Men omvendt så har de jo snart vænnet sig til mig og min sunde tilgang til mad. Så tror mere de ville undre sig, hvis jeg kom med en usund kage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar