Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 5. oktober 2014

Inspirations træning

Idag var jeg til et foredrag/launch/time på spinning, idet der er kommet nye timetyper i Fitness World, hvor jeg underviser.

Jeg er dog efterhånden ved at have prøvet dette nogle gange, med nye lanceringer, men denne gang var lidt mere speciel. Det var nemlig selveste Eskil Eppesen, der har vundet 4 guldmedaljer ved OL i guldfiren. Så da jeg så han både havde fordrag og en spinning time, ja så var jeg klar.

Jeg syntes det er enormt spændende og inspirerende at høre topatheter som ham fortælle om sin træning og hvordan man opnår så gode resultater. Og han havde da også nogle interessante synspunkter.

Derudover så kørte han spinning på en helt anden måde end jeg selv gør. Ikke at jeg kommer til at køre ligesom ham, men kan da klart tage elementer fra hans måde at bygge en time op på med i min egen.

Og så pressede han bare sig selv til maks grænsen, som jo ofte er det de super gode atleter er gode til - at presse sig selv. Så det h´gav stof til eftertanke og syntes selv jeg trænker meget over min træning og hvad det er jeg vil pt. Så måske ham ramte noget i mig i dag, som jeg netop går og grubler lidt over.

Og så må man sige at han er en utrolig veltrænet mand - med en noget lav fedtprocent. Imponerende form han stadig er i.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar