Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 16. oktober 2014

Gå aldrig ned på udstyr..


Den gælder stadig og mere udstyr gør det bare mere sjovt. Jeg havde oprindeligt et GPS/pulsur, men dette gik desværre i stykker. Og havde egentlig ikke troet at jeg skulle have et nyt. Men men men man skal jo have styr på sit udstyr. Så jeg måtte genanskaffe mig et nyt.

Og det blev testet idag, og det er klart meget bedre end det jeg havde før - flere features og bare lidt federe :-)

Men det kan være det også kommer lidt mere i brug i den kommende periode, for har fået mig et nyt projekt.
Gennemføre 4 x maraton fra den 15 okt til den 15 dec

Det gælder om at gennemføre den samlede distance via løb eller spinning. En spinning time tæller 5 km, så nu er det bare at sætte igang. Jeg har både været ude at løbe idag og igår, og så har jeg jo mit løb på søndag i Amsterdam - selvfølgelig med mit nye ur.

Træningen bliver bare lidt sjovere, når man har nogle planer eller aftaler - og denne er en aftale indgået med min træningsmakker - regner stærkt med vi begge gennemfører.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar