Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 18. maj 2014

Sunde wraps

Dette er nok den mest sunde wrap jeg kan komme på og det smager super godt. 2 stk af disse og jeg var mæt på en dejlig tilpas måde.
Brødet er udskiftet med salatblade, så de består kun af grøntsager, kød og evt dressing. Og så er det nemt og og hurtigt at lave.

Da jeg er kæmpe oksekød fan, så blev mine med hakket oksekøds ruller, hvor jeg havde blandet hakket oksekød med hvidløg, soltørret tomat og krydderier. Formet som aflange pølser og bagt i ovnen.

Imens tilberedte jeg fyld, bestående af revet gulerod, agurk, cheasy ost (kom på oksekøds rullerne det sidste minut i ovnen ), guacamole, ketchup og sennep.

Store iceberg salat blade bruges som wraps og alt fyldet incl oksekøds rullen rulles ind i bladet. Det er virkelig lækkert og kalorie besparede.
OBS vælg de store salatblade der ofte er yderst i et salat hoved, så de kan foldes hele vejen rundt og kød + fyld.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar